Gå til innhold

16 på rad uten tap

22/03/2009

arsenal-red-gold-1600-1200

Kampen mot Newcastle var den 16 på rad uten tap, og jeg er imponert over hva laget får til selv uten nøkkelspillere. Diaby har aldri vært min favoritt, men jeg synes han har en utrolig bra evne til å holde på ballen. Til å være så høy og spinkel er det imponerende hvordan han utmanøvrerer motspillere. Målet hans i går var jo eksemplarisk.

Bendtner fikk endelig hull på byllen, og spilte faktisk en meget god kamp. Det kunne blitt flere mål om v.Persie hadde spilt ballen oftere enn å prøve å gjøre mål selv.

Jeg er temmelig sikker på at Liverpool slår AV i dag, og da står alt til rette for at vi tar ordentlig eierskap på fjerdeplassen. Det er faktisk bare seks poeng opp til Chelsea, så mye ligger åpent for at Arsenal kan klatre enda høyere på tabellen.

Arshavin har gjort alle kritikerne til skamme ved å akklimatisere seg til PL-fotball så fort som han har gjort. Jeg er overbevist om at han har en stor karriere på gang hos the Gunners.

2 kommentarer leave one →
  1. dida permalink
    30/03/2009 12:57

    glory,glory

    ARSENAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

  2. Andre permalink
    23/03/2009 09:37

    Simply the best!!!!!!!!!!1

Legg igjen en kommentar